Brandstratégia TOOLBOX
Szerezd be a TOOLBOX-ot!
  • 🟡Toolbox. Brandstratégiához.
    • Mi az a TOOLBOX?
    • Az TOOLBOX összes kártyája
  • ❓KONTEXTUS
    • Brandaudit
    • Brandjéghegy
    • SWOT analízis
    • PESTLE-analízis
    • Brand architecture
  • 👁️ÜGY ÉS JÖVŐKÉP
    • Címlapstory
    • Az ügy & a jövőkép
    • Vitorlás
    • Brandnekrológ
    • 20 év múlva
    • Ikigai
    • Egy lépést vissza
  • 🚀KÜLDETÉS
    • Pillangó
    • Hős és főgonosz
    • Golden Circle
  • 💎ÉRTÉKEK
    • Kártyázzunk!
    • Mik az értékeid?
    • Szónoklat fordítása
    • Érték, elv viselkedés
  • 🎯CÉLKÖZÖNSÉG
    • A szörnyű ügyfél profilja
    • Célközönség-mátrix
    • A célközönség típusai
    • Empátia-térkép
  • 🎭BRANDSZEMÉLYISÉG
    • Koktélparti
    • Személyiségspektrum
    • Aaker-dimenziók
    • Vizuális asszociáció
    • Jungi archetípusok
  • 📌POZICIONÁLÁS
    • Trendelőrejelzés
    • Versenytárselemzés
    • Reasons to believe
    • Benefitháló
    • Positioning statement
    • Brandhagyma
    • Benefit ladder
    • Pozicionálási mátrix
  • 📖STORYTELLING
    • A tökéletes pitch
    • Kiskacsából hattyú
    • Brand story
    • Öt T
    • Mutasd & mondd
  • ⭐ÉLMÉNYTERVEZÉS
    • Brandexperience
    • Experience ecosystem
    • Experience map
    • Experience blueprint
Powered by GitBook
On this page
  • A kategória kártyái a TOOLBOXban
  • Elmélyülnél a témában?

Was this helpful?

ÉLMÉNYTERVEZÉS

PreviousMutasd & monddNextBrandexperience

Last updated 1 year ago

Was this helpful?

Hasznos, ha tudjuk és kidolgozzuk, hogy a brand milyen szituációkban hogyan viselkedik és mit nyújt. Ezen érintkezési pontok összessége adja a brandélményt.

Mit jelent?

Másként brand experience, egy fogyasztó vagy ügyfél által az adott brand minden érintkezési pontján (touch point) tapasztalt élmény. Ez magában foglalja az összes olyan tapasztalatot, amelyet egy személy az adott branddel kapcsolatban átél, legyen az egy termék vásárlása, az online böngészés, a brandről szóló hírek és vélemények olvasása vagy egy együttműködés a branddel.

Mire jó?

A brand experience a célközönség és a brand közötti kapcsolat mélyítésének és a hosszú távú lojalitás kialakításának fontos része. A pozitív brand experience hozzájárul a branddel való kapcsolat javulásához, a vásárlói elégedettséghez és az organikus terjedéshez.

Mikor érdemes foglalkozni vele?

Röviden mindig, hiszen ha egy fogyasztó használ egy terméket, vagy szolgáltatást vesz igénybe, óhatatlanul is tapasztalatot szerez, legyen az jó vagy rossz élmény. A branding folyamán pozitívan befolyásolhatjuk ezeket az élményeket.

Mivel függ össze?

Tisztában kell lenni a szolgáltatás teljes folyamatával ahhoz, hogy tudjuk, mely touch pointokon milyen élményt kell nyújtani, hogy a teljes folyamatra vonatkozó élmény pozitív legyen.

A kategória kártyái a TOOLBOXban

Elmélyülnél a témában?

Tetszik a TOOLBOX, szívesen kézbe vennéd és használnád?

Rendeld meg most!

BRANDSTRATÉGIA KÖNYV + TOOLBOX

Ha szeretnéd folyamatosan a kezed ügyében tudni a TOOLBOX-ot, akkor rendeld meg még ma 12.00-ig és holnap (következő munkanapon) már nálad is lesz.

⭐
Tovább a shopba
Cover

Brandexperience

A branddel összhangban lévő minőségi élmény létrehozásához tudnunk kell néha a teljes képet nézni, majd rögtön utána a részleteket.

Cover

Experience ecosystem

A branddel minden érintkezési ponton találkozik a vevő, így érdemes tisztában lenni vele, kik is nyújtják ezt az élményt az ügyfeleidnek!

Cover

Experience map

Az experience map két hatékony eszközt kombinál: a storytellinget és a vizualizációt.

Cover

Experience blueprint

Az Experience blueprint egy vázlatos ábra, ami a szolgáltatási élmény összes részletét tartalmazza az ügyfél és a szervezet szempontjából .