Brandstratégia TOOLBOX
Szerezd be a TOOLBOX-ot!
  • 🟡Toolbox. Brandstratégiához.
    • Mi az a TOOLBOX?
    • Az TOOLBOX összes kártyája
  • ❓KONTEXTUS
    • Brandaudit
    • Brandjéghegy
    • SWOT analízis
    • PESTLE-analízis
    • Brand architecture
  • 👁️ÜGY ÉS JÖVŐKÉP
    • Címlapstory
    • Az ügy & a jövőkép
    • Vitorlás
    • Brandnekrológ
    • 20 év múlva
    • Ikigai
    • Egy lépést vissza
  • 🚀KÜLDETÉS
    • Pillangó
    • Hős és főgonosz
    • Golden Circle
  • 💎ÉRTÉKEK
    • Kártyázzunk!
    • Mik az értékeid?
    • Szónoklat fordítása
    • Érték, elv viselkedés
  • 🎯CÉLKÖZÖNSÉG
    • A szörnyű ügyfél profilja
    • Célközönség-mátrix
    • A célközönség típusai
    • Empátia-térkép
  • 🎭BRANDSZEMÉLYISÉG
    • Koktélparti
    • Személyiségspektrum
    • Aaker-dimenziók
    • Vizuális asszociáció
    • Jungi archetípusok
  • 📌POZICIONÁLÁS
    • Trendelőrejelzés
    • Versenytárselemzés
    • Reasons to believe
    • Benefitháló
    • Positioning statement
    • Brandhagyma
    • Benefit ladder
    • Pozicionálási mátrix
  • 📖STORYTELLING
    • A tökéletes pitch
    • Kiskacsából hattyú
    • Brand story
    • Öt T
    • Mutasd & mondd
  • ⭐ÉLMÉNYTERVEZÉS
    • Brandexperience
    • Experience ecosystem
    • Experience map
    • Experience blueprint
Powered by GitBook
On this page
  • A kategória kártyái a TOOLBOXban
  • Elmélyülnél a témában?

Was this helpful?

ÉRTÉKEK

PreviousGolden CircleNextKártyázzunk!

Last updated 1 year ago

Was this helpful?

Ahogy az emberek személyiségét, úgy a brandek személyiségét is nagyban befolyásolják az alapértékek.

Mit jelent?

Olyan alapvető elvek, etikai normák és jellemző tulajdonságok, amelyek meghatározzák egy brand személyiségét és kultúráját. Ezek az értékek azok a mércék, amelyek mentén a brand cselekszik, kommunikál és üzleti döntéseket hoz. Az értékek segítenek abban, hogy a brand hatékonyan építse és kommunikálja az ügyfelekkel és a közönséggel való kapcsolatát.

Mire jó?

Az értékek segítenek meghatározni, hogy a brand kit és mit képvisel a piacon, iránytűként szolgálnak az üzleti döntésekben. Segítik a kapcsolatok kiépítését az ügyfelekkel, célközönséggel. Az értékek olyan alapvető tartópillérei a brand működésének, amelyek segítenek hosszú távú relevanciát és sikert elérni.

Mikor érdemes foglalkozni vele?

Már korai fázisban jó, ha tisztázzuk a brand értékeit. Fontos, hogy ezek nem kreált alapelvek, hanem belülről, az ügyből fakadó értékeknek kell lenniük.

Mivel függ össze?

Összefügg a brand ügyével, víziójával és missziójával és kihatással van a brand személyiségére. Az értékek mélyen beágyazódnak a brand missziójába és a brand mindennapi működésébe, és segítenek hosszú távon erős és pozitív kapcsolatokat kialakítani az ügyfelekkel és a közönséggel.

A kategória kártyái a TOOLBOXban

Elmélyülnél a témában?

Tetszik a TOOLBOX, szívesen kézbe vennéd és használnád?

Rendeld meg most!

BRANDSTRATÉGIA KÖNYV + TOOLBOX

Ha szeretnéd folyamatosan a kezed ügyében tudni a TOOLBOX-ot, akkor rendeld meg még ma 12.00-ig és holnap (következő munkanapon) már nálad is lesz.

💎
Tovább a shopba
Cover

Kártyázzunk!

Unod már a brandinggel kapcsolatos kérdéssorokat, vágysz valami izgalmasabb eszközre, ami segít a brand alapjainak kidolgozásában?

Cover

Mik az értékeid?

Ezzel a módszerrel intuitívan, gyorsan és túlagyalás nélkül fogalmazhatjuk meg a brand értékeit.

Cover

Szónoklat fordítása

Nyerj szupererőt mások meghallgatásával a szónoklat fordításának technikájával.

Cover

Érték, elv viselkedés

A brand értékeinek listája fontos, de egy lista még nem ösztönöz cselekvésre.