🚀KÜLDETÉS

A küldetés, a misszió az út, amely elvezet a célunkhoz. Jó, hogyha tisztában vagyunk vele, hogy milyen lépéseket kell tennünk a célunk eléréséhez.

Mit jelent?

A küldetés, más néven célkitűzés vagy misszió, segíti hozzá brandet a vízió eléréséhez. A misszió jelenti az utat a célhoz. A vízió általában fix és nagyon ritkán változik, de a misszió változhat, vagy lehet több is párhuzamosan egyszerre.

Mire jó?

Irányt ad a brand stratégiájának és döntéseinek, segítve abban, hogy konzisztensen és koherensen kommunikáljon. Segít a egyediségben és megkülönböztethetőségben.

Mikor érdemes foglalkozni vele?

Ha nincs misszió, akkor nincs fókusz, nem lehet pontosan tudni, hogy merrefelé halad egy brand. Akkor kell foglalkozni vele, ha már megvan a vízió, ha szilárd az ügy, amely mellett kiáll a brand.

Mivel függ össze?

A vízóval és az értékekkel főként, hiszen a vízió határozza meg azt a célt, azaz ügyet, amelyet az értékek mentén meghatározott viselkedéssel és kommunikációval el kívánunk érni.

A kategória kártyái a TOOLBOXban

Elmélyülnél a témában?

Tetszik a TOOLBOX, szívesen kézbe vennéd és használnád?

Rendeld meg most!

BRANDSTRATÉGIA KÖNYV + TOOLBOX

Ha szeretnéd folyamatosan a kezed ügyében tudni a TOOLBOX-ot, akkor rendeld meg még ma 12.00-ig és holnap (következő munkanapon) már nálad is lesz.

Tovább a shopba

Last updated

Was this helpful?