Pillangó

Megvan az ügyed? Ez szuper, máris tudatosabb vagy, mint a legtöbb brand! A küldetés fogalmazza meg, hogy az ügy adta nagyobb célt hogyan éred el.

A Wolff Olins egyszerű modellje, a pillangómodell segíthet a küldetésed feltárásában és definiálásában. Használd minden alkalommal, amikor úgy érzed, a brand elvesztette a fókuszt, vagy ellenőrizni szeretnéd, hogy egy-egy ötlet mennyire felel meg a küldetésnek.

Hogyan kell csinálni?

A brandek esetében nem feltétlenül igaz a mondás: „Ábrándozás az élet megrontója”. Persze legjobb, ha tettek is követik az álmokat. Azzal, hogy megadjuk a lehetőséget az álmodozásra, kideríthetjük a brand legautentikusabb jövőképét.

  1. Rajzolj két oválist a fenti ábra alapján.

  2. A felső ovális tartalmazza a „Külső problémák”-at. Kérd a résztvevőket, hogy gondolkozzanak a lenti kérdéseken, és írják fel a válaszaikat:

    👉 Mi a baj a világgal vagy szűkebben véve az iparággal?

    👉 Van valamilyen piaci probléma?

    👉 Van olyan trend vagy szükséglet, ami kielégítetlen marad?

  3. Az alsó oválisban gyűjtjük össze majd a „Belső indíttatás”-t vagyis a következő kérdésekre a választ. 👉 Mi az, ami miatt különlegesek vagytok?

    👉 Mi az, ami miatt különlegesek az értékeid? (Ha ezt még nem tudjátok, dolgozzatok a 🃏 Mik az értékeid? kártyával.)

    👉 Igazán különleges az értékajánlatod?

    👉 Mindenki irigyli a vállalati kultúrátokat?

  4. A két ovális metszete pedig az ok, az ügy, ami miatt létezik a brand.

A TOOLBOX-ban található kártyák tartalma.

Szeretnél elmélyülni a témában?

Tetszik a TOOLBOX, szívesen kézbe vennéd és használnád?

Last updated

Was this helpful?