👁️ÜGY ÉS JÖVŐKÉP
Nem érdemes mással kezdeni, mint az ügy és a jövőkép vizsgálatával. Alapvető brandingtémák ezek, amikkel egyszerűen nem lehet megtenni, hogy ne foglalkozzunk.
A kategória kártyái a TOOLBOXban

Az ügy & a jövőkép
Tegyünk rendet a fogalmak között! Mi is pontosan a különbség az ügy (purpose), a küldetés (mission) és a jövőkép (vision) között?

Ikigai
íváncsi vagy, hogy milyen külső tényezők lehetnek hatással Az ikigai egy japán szó, jelentése „a létezés oka”.

Vitorlás
Fogalmazd meg céljaidat, a lehetséges akadályozó tényezőket és motivációkat egy érzékletes vizuális példa segítségével!

Brandnekrológ
Az egyik kedvenc eszközünk, amivel tisztábban láthatjuk a brandet fenyegető veszélyeket.
Elmélyülnél a témában?
Tetszik a TOOLBOX, szívesen kézbe vennéd és használnád?

Last updated
Was this helpful?