👁️ÜGY ÉS JÖVŐKÉP

Nem érdemes mással kezdeni, mint az ügy és a jövőkép vizsgálatával. Alapvető brandingtémák ezek, amikkel egyszerűen nem lehet megtenni, hogy ne foglalkozzunk.

Mit jelent?

Arra szolgál, hogy meghatározza és kifejezze egy brand hosszú távú célját, irányvonalát és jövőképét. A vízió olyan kép vagy elképzelés, amely leírja, hogy a brand hová szeretne eljutni. Az ügy maga a mozgató gondolat, ami miatt egy alapító mindennap felkel, ami motiválja abban, amit csinál.

Mire jó?

Segít meghatározni azokat a magasabb rendű értékeket, ügyeket és célokat, amelyek alapján döntéseket hoznak, termékeket vagy szolgáltatásokat fejlesztenek, és kommunikációt építenek ki a célközönséggel.

Mikor érdemes foglalkozni vele?

Már a kezdetektől, hiszen az egyik legfontosabb eleme a brand felépítésének. A vízió alapvető igény a vállalati kultúrában, az employer brandingben, hogy tudja és értse a csapat, hogy mit miért csinál az adott brand.

Mivel függ össze?

A vízióval meghatározod a missziót, hiszen a cél meghatározza a módot, hogy miként jussunk oda.

A kategória kártyái a TOOLBOXban

Elmélyülnél a témában?

Tetszik a TOOLBOX, szívesen kézbe vennéd és használnád?

Rendeld meg most!

BRANDSTRATÉGIA KÖNYV + TOOLBOX

Ha szeretnéd folyamatosan a kezed ügyében tudni a TOOLBOX-ot, akkor rendeld meg még ma 12.00-ig és holnap (következő munkanapon) már nálad is lesz.

Tovább a shopba

Last updated

Was this helpful?