Brandstratégia TOOLBOX
Szerezd be a TOOLBOX-ot!
  • 🟡Toolbox. Brandstratégiához.
    • Mi az a TOOLBOX?
    • Az TOOLBOX összes kártyája
  • ❓KONTEXTUS
    • Brandaudit
    • Brandjéghegy
    • SWOT analízis
    • PESTLE-analízis
    • Brand architecture
  • 👁️ÜGY ÉS JÖVŐKÉP
    • Címlapstory
    • Az ügy & a jövőkép
    • Vitorlás
    • Brandnekrológ
    • 20 év múlva
    • Ikigai
    • Egy lépést vissza
  • 🚀KÜLDETÉS
    • Pillangó
    • Hős és főgonosz
    • Golden Circle
  • 💎ÉRTÉKEK
    • Kártyázzunk!
    • Mik az értékeid?
    • Szónoklat fordítása
    • Érték, elv viselkedés
  • 🎯CÉLKÖZÖNSÉG
    • A szörnyű ügyfél profilja
    • Célközönség-mátrix
    • A célközönség típusai
    • Empátia-térkép
  • 🎭BRANDSZEMÉLYISÉG
    • Koktélparti
    • Személyiségspektrum
    • Aaker-dimenziók
    • Vizuális asszociáció
    • Jungi archetípusok
  • 📌POZICIONÁLÁS
    • Trendelőrejelzés
    • Versenytárselemzés
    • Reasons to believe
    • Benefitháló
    • Positioning statement
    • Brandhagyma
    • Benefit ladder
    • Pozicionálási mátrix
  • 📖STORYTELLING
    • A tökéletes pitch
    • Kiskacsából hattyú
    • Brand story
    • Öt T
    • Mutasd & mondd
  • ⭐ÉLMÉNYTERVEZÉS
    • Brandexperience
    • Experience ecosystem
    • Experience map
    • Experience blueprint
Powered by GitBook
On this page
  • A kategória kártyái a TOOLBOXban
  • Elmélyülnél a témában?

Was this helpful?

ÜGY ÉS JÖVŐKÉP

PreviousBrand architectureNextCímlapstory

Last updated 1 year ago

Was this helpful?

Nem érdemes mással kezdeni, mint az ügy és a jövőkép vizsgálatával. Alapvető brandingtémák ezek, amikkel egyszerűen nem lehet megtenni, hogy ne foglalkozzunk.

Mit jelent?

Arra szolgál, hogy meghatározza és kifejezze egy brand hosszú távú célját, irányvonalát és jövőképét. A vízió olyan kép vagy elképzelés, amely leírja, hogy a brand hová szeretne eljutni. Az ügy maga a mozgató gondolat, ami miatt egy alapító mindennap felkel, ami motiválja abban, amit csinál.

Mire jó?

Segít meghatározni azokat a magasabb rendű értékeket, ügyeket és célokat, amelyek alapján döntéseket hoznak, termékeket vagy szolgáltatásokat fejlesztenek, és kommunikációt építenek ki a célközönséggel.

Mikor érdemes foglalkozni vele?

Már a kezdetektől, hiszen az egyik legfontosabb eleme a brand felépítésének. A vízió alapvető igény a vállalati kultúrában, az employer brandingben, hogy tudja és értse a csapat, hogy mit miért csinál az adott brand.

Mivel függ össze?

A vízióval meghatározod a missziót, hiszen a cél meghatározza a módot, hogy miként jussunk oda.

A kategória kártyái a TOOLBOXban

Elmélyülnél a témában?

Tetszik a TOOLBOX, szívesen kézbe vennéd és használnád?

Rendeld meg most!

BRANDSTRATÉGIA KÖNYV + TOOLBOX

Ha szeretnéd folyamatosan a kezed ügyében tudni a TOOLBOX-ot, akkor rendeld meg még ma 12.00-ig és holnap (következő munkanapon) már nálad is lesz.

👁️
Tovább a shopba
Cover

Az ügy & a jövőkép

Tegyünk rendet a fogalmak között! Mi is pontosan a különbség az ügy (purpose), a küldetés (mission) és a jövőkép (vision) között?

Cover

Ikigai

íváncsi vagy, hogy milyen külső tényezők lehetnek hatással Az ikigai egy japán szó, jelentése „a létezés oka”.

Cover

Vitorlás

Fogalmazd meg céljaidat, a lehetséges akadályozó tényezőket és motivációkat egy érzékletes vizuális példa segítségével!

Cover

Brandnekrológ

Az egyik kedvenc eszközünk, amivel tisztábban láthatjuk a brandet fenyegető veszélyeket.

Cover

Címlapsztori

Készítsd el életed címlapját, és közben alkosd meg a brand jövőképét!

Cover

Egy lépést vissza

Egyértelmű, lépésről lépésre haladó tervvel az elérhetetlennek tűnő vagy bonyolult célokat is kézzelfogható valósággá változtathatjuk.

Cover

20 év múlva

Miért fontos a jövőkép meghatározása? Azért, hogy megtaláljuk a fókuszt, tudjuk, hova tartunk.