Címlapstory

Készítsd el életed címlapját, és közben alkosd meg a brand jövőképét!

Hogyan kell csinálni?

A brandek esetében nem feltétlenül igaz a mondás: „Ábrándozás az élet megrontója”. Persze legjobb, ha tettek is követik az álmokat. Azzal, hogy megadjuk a lehetőséget az álmodozásra, kideríthetjük a brand legautentikusabb jövőképét.

  1. Rajzold fel a címlapsablont egy mindenki által jól látható munkafelületre.

  2. Oszd meg a résztvevőkkel a kontextust: „Meg fogjuk alkotni a brandről szóló címlapunkat!” Nézzétek végig a sablonon lévő szekciókat, és kérd meg a résztvevőket, hogy egyénileg töltsék ki őket.

  3. Ha kész vannak a feladattal, kérd meg őket, hogy mindenki ossza meg az álomcímlapját, a brand jövőképét. Utána találjátok meg a közös pontokat, és építsétek fel belőlük a közös jövőképet.

Címsor: Fogalmazzatok meg egy-egy rövid, figyelemfelkeltő, catchy címsort, ami a brand kivételes sikerét hangsúlyozza.

Alcím: Mondjatok el egy kicsit többet a sikersztoriról.

Illusztráció: Rajzoljatok egy illusztrációt, ami kifejezi és támogatja a leírtakat.

Riport: Soroljátok fel a sztori elemeit.

Idézetek: Írjatok egy-két idézetet a sikereket elérő kollégáidtól.

A TOOLBOX-ban található kártyák tartalma.

Szeretnél elmélyülni a témában?

Tetszik a TOOLBOX, szívesen kézbe vennéd és használnád?

Last updated

Was this helpful?