Kártyázzunk!

Unod már a brandinggel kapcsolatos kérdéssorokat, vágysz valami izgalmasabb eszközre, ami segít a brand alapjainak kidolgozásában?

Építsd be a tervezési folyamatodba a profi brandguide-kártyákat, melyek segítségével kooperatívan, a megbízóddal együttműködve tudod a brand értékeit vagy akár a brand személyiségét is kialakítani.

Tipp: A kártyákat használhatod a brand személyiségének kialakításához is, a brand személyiségjegyeinek megtalálásában segítenek a kártyákon lévő melléknévpárok.

Hogyan kell csinálni?

Szortírozz! Rendezd egy sorba az Igen, Nem, Is-is és Sem-sem kártyákat. Ezek alá a fő kártyák alá fogjátok gyűjteni a jelzőket tartalmazó kártyákat.

  1. Szortírozz! Rendezd egy sorba az Igen, Nem, Is-is és Sem-sem kártyákat. Ezek alá a fő kártyák alá fogjátok gyűjteni a jelzőket tartalmazó kártyákat.

  2. Kérj meg egy résztvevőt, hogy húzzon egy kártyát, olvassa el a jellemzőt mindkét oldalán, majd helyezze a megfelelő oszlopba attól függően, hogy mennyire tudja ezeket a brand értékeiként elképzelni.

  3. Csoportosítsátok az Igen és az Is-is oszlopban a hasonló kártyákat, és jelöljétek ki a csoporton belüli fő kártyát (ami a legjobban jellemzi a csoportot).

  4. érd meg a résztvevőket, hogy egy perc megbeszélés után vegyenek el az Igen és az Is-Is oszlopból 3-3 kártyát.

  5. Addig ismételjétek az előző lépést, míg összesen a két oszlopban 3 kártya/kártyacsoport marad. Ez a 3 kártya/kártyacsoport a brand fő értékei.

A brandguide kártyák (nem része a TOOLBOX-nak)

További info a brandguide KÁRTYÁK-ról » https://brandguide.click/kartya

Tipp: Tartsd fókuszban a résztvevőket: nem az a lényeg, hogy igaznak vagy hamisnak érzi-e a jellemzőt a brandre nézve, hanem hogy önazonos-e vele. Ami csak részben igaz, az inkább kerüljön a „Nem” részhez, a következő körökben úgyis tovább szortírozzátok majd a lerakott kártyákat.

A TOOLBOX-ban található kártyák tartalma.

Szeretnél elmélyülni a témában?

Tetszik a TOOLBOX, szívesen kézbe vennéd és használnád?

Last updated

Was this helpful?