Golden Circle

Miért veszik az Apple termékeit, miért fontos a küldetésedet kommunikálni a termékelőnyök helyett?

Simon Sinek szerint egy brandnek hinnie kell abban, amit csinál. Ráadásul akkor lehet csak sikeres, ha ez a hit átütő erejű, és ezt közvetíteni tudja a vásárló felé, aki nemcsak megveszi a terméket, de a brand rajongójává is válik. A válasz megtalálása a Miért? kérdésre segít abban is, hogy tisztán lássuk a céljainkat és az oda vezető utat.

Hogyan kell csinálni?

  1. Rajzolj 3 kört a falra, és írd fel kívülről befelé haladva a „Mit?”, „Hogyan?” és „Miért?” kérdéseket.

  2. Kérd meg a résztvevőket, hogy írják fel post-itekre a „Mit?” kérdéssel kapcsolatos gondolataikat. Mivel foglalkozik a cég? Ahogy mondani szoktam: „Olyan egyszerűen írd le, hogy a nagymamám is megértse!”

  3. Írjátok fel a válaszokat a „Hogyan?” kérdésre is. Mi az, ami miatt különbözöl a konkurenciától? Mi a titkos recept, mi az, amit ti másképp csináltok? Miben vagytok jobbak a többiekhez képest?

  4. Írjátok fel a válaszokat a „Miért?” kérdésre. Mi az, ami miatt reggelente felkelsz, mi motivál? Van olyan mozgatóerő, amit a vásárlók megéreznek és kapcsolódni tudnak hozzá? Minden a Miért-ben gyökerezik!

Tipp: Sokszor a „pénz” az első válasz erre a kérdésre, de emlékeztesd a résztvevőket, hogy a pénz a jól elvégzett munka következménye, nem ez az ok, ami miatt a brand létezik.

A TOOLBOX-ban található kártyák tartalma.

Szeretnél elmélyülni a témában?

Tetszik a TOOLBOX, szívesen kézbe vennéd és használnád?

Last updated

Was this helpful?