Experience blueprint
Az Experience blueprint egy vázlatos ábra, ami a szolgáltatási élmény összes részletét tartalmazza az ügyfél és a szervezet szempontjából is. Ha most eszedbe jutott az experience map, akkor ismétlem:
az ügyfél ÉS a szervezet szempontjából.
Gondoljunk rá úgy, mint egy tervrajzra, ami a vizsgálathoz, implementáláshoz és fenntartáshoz megfelelő mennyiségű adattal segít leírni az interakciók természetét és jellemzőit, és több szinten tartalmazza a végrehajtandó feladatokat.

Hogyan kell csinálni?
A kártya tartalma online nem elérhető.
Szeretnéd megismerni a kártyát?
Szerezd be a teljes TOOLBOX-ot!
Rendeld meg most!
Ha szeretnéd folyamatosan a kezed ügyében tudni a TOOLBOX-ot, akkor rendeld meg még ma 12.00-ig és holnap (következő munkanapon) már nálad is lesz.

Last updated
Was this helpful?