Brandstratégia TOOLBOX
Szerezd be a TOOLBOX-ot!
  • 🟡Toolbox. Brandstratégiához.
    • Mi az a TOOLBOX?
    • Az TOOLBOX összes kártyája
  • ❓KONTEXTUS
    • Brandaudit
    • Brandjéghegy
    • SWOT analízis
    • PESTLE-analízis
    • Brand architecture
  • 👁️ÜGY ÉS JÖVŐKÉP
    • Címlapstory
    • Az ügy & a jövőkép
    • Vitorlás
    • Brandnekrológ
    • 20 év múlva
    • Ikigai
    • Egy lépést vissza
  • 🚀KÜLDETÉS
    • Pillangó
    • Hős és főgonosz
    • Golden Circle
  • 💎ÉRTÉKEK
    • Kártyázzunk!
    • Mik az értékeid?
    • Szónoklat fordítása
    • Érték, elv viselkedés
  • 🎯CÉLKÖZÖNSÉG
    • A szörnyű ügyfél profilja
    • Célközönség-mátrix
    • A célközönség típusai
    • Empátia-térkép
  • 🎭BRANDSZEMÉLYISÉG
    • Koktélparti
    • Személyiségspektrum
    • Aaker-dimenziók
    • Vizuális asszociáció
    • Jungi archetípusok
  • 📌POZICIONÁLÁS
    • Trendelőrejelzés
    • Versenytárselemzés
    • Reasons to believe
    • Benefitháló
    • Positioning statement
    • Brandhagyma
    • Benefit ladder
    • Pozicionálási mátrix
  • 📖STORYTELLING
    • A tökéletes pitch
    • Kiskacsából hattyú
    • Brand story
    • Öt T
    • Mutasd & mondd
  • ⭐ÉLMÉNYTERVEZÉS
    • Brandexperience
    • Experience ecosystem
    • Experience map
    • Experience blueprint
Powered by GitBook
  1. POZICIONÁLÁS

Brandhagyma

A brandhagyma modelljével holisztikus módon szemléltethetjük a brand egészét. Ez nem egy feladat, sokkal inkább egy vizualizációs eszköz, amiben lehetőség van összefoglalni a brandelemeket.

PreviousPositioning statementNextBenefit ladder

Last updated 1 year ago

Was this helpful?

Koncentráltsága miatt sokszor használjuk ezt a modellt versenytársak összehasonlítása során. A brandhagyma részei a brandesszencia, az értékek, a brandszemélyiség és hogy hogyan viselkedik a brand a mindennapokban.

Tipp: Ha a Brandhagyma modell-el kapcsolatban további szakirodalmat olvasnál keress rá a „bull’s eye” kifejezésre is.

Hogyan kell csinálni?

  1. A brandesszencia a brand fő üzenete, az ügyre, a jövőképre és a küldetésre alapul. Ha még nincs meg a fő üzenet, nézd át a Küldetés, illetve az Ügy és jövőkép kategória kártyáit.

  2. Az értékek a brand vezércsillagai. Ha még nem tudod az értékeket, nézd át az Értékek kategória kártyáit.

  3. A brandszemélyiség adja meg a brand „ízét”. Ha nem ismered a branded személyiségjegyeit, nézd át a Brandszemélyiség kategória kártyáit.

  4. A brandépítés egy út, folyamatosan gondozni kell a brandet, és gyakorlatba ültetni az elemeit. Ha ennek módjával kapcsolatban még vannak kérdéseid, segítségedre lehetnek az Élménytervezés kategória kártyái.

Szeretnél elmélyülni a témában?

Tetszik a TOOLBOX, szívesen kézbe vennéd és használnád?

Rendeld meg most!

BRANDSTRATÉGIA KÖNYV + TOOLBOX

Ha szeretnéd folyamatosan a kezed ügyében tudni a TOOLBOX-ot, akkor rendeld meg még ma 12.00-ig és holnap (következő munkanapon) már nálad is lesz.

📌
Tovább a shopba
A TOOLBOX-ban található kártyák tartalma.