Brandhagyma

A brandhagyma modelljével holisztikus módon szemléltethetjük a brand egészét. Ez nem egy feladat, sokkal inkább egy vizualizációs eszköz, amiben lehetőség van összefoglalni a brandelemeket.

Koncentráltsága miatt sokszor használjuk ezt a modellt versenytársak összehasonlítása során. A brandhagyma részei a brandesszencia, az értékek, a brandszemélyiség és hogy hogyan viselkedik a brand a mindennapokban.

Tipp: Ha a Brandhagyma modell-el kapcsolatban további szakirodalmat olvasnál keress rá a „bull’s eye” kifejezésre is.

Hogyan kell csinálni?

  1. A brandesszencia a brand fő üzenete, az ügyre, a jövőképre és a küldetésre alapul. Ha még nincs meg a fő üzenet, nézd át a Küldetés, illetve az Ügy és jövőkép kategória kártyáit.

  2. Az értékek a brand vezércsillagai. Ha még nem tudod az értékeket, nézd át az Értékek kategória kártyáit.

  3. A brandszemélyiség adja meg a brand „ízét”. Ha nem ismered a branded személyiségjegyeit, nézd át a Brandszemélyiség kategória kártyáit.

  4. A brandépítés egy út, folyamatosan gondozni kell a brandet, és gyakorlatba ültetni az elemeit. Ha ennek módjával kapcsolatban még vannak kérdéseid, segítségedre lehetnek az Élménytervezés kategória kártyái.

A TOOLBOX-ban található kártyák tartalma.

Szeretnél elmélyülni a témában?

Tetszik a TOOLBOX, szívesen kézbe vennéd és használnád?

Last updated

Was this helpful?