Brandstratégia TOOLBOX
Szerezd be a TOOLBOX-ot!
  • 🟡Toolbox. Brandstratégiához.
    • Mi az a TOOLBOX?
    • Az TOOLBOX összes kártyája
  • ❓KONTEXTUS
    • Brandaudit
    • Brandjéghegy
    • SWOT analízis
    • PESTLE-analízis
    • Brand architecture
  • 👁️ÜGY ÉS JÖVŐKÉP
    • Címlapstory
    • Az ügy & a jövőkép
    • Vitorlás
    • Brandnekrológ
    • 20 év múlva
    • Ikigai
    • Egy lépést vissza
  • 🚀KÜLDETÉS
    • Pillangó
    • Hős és főgonosz
    • Golden Circle
  • 💎ÉRTÉKEK
    • Kártyázzunk!
    • Mik az értékeid?
    • Szónoklat fordítása
    • Érték, elv viselkedés
  • 🎯CÉLKÖZÖNSÉG
    • A szörnyű ügyfél profilja
    • Célközönség-mátrix
    • A célközönség típusai
    • Empátia-térkép
  • 🎭BRANDSZEMÉLYISÉG
    • Koktélparti
    • Személyiségspektrum
    • Aaker-dimenziók
    • Vizuális asszociáció
    • Jungi archetípusok
  • 📌POZICIONÁLÁS
    • Trendelőrejelzés
    • Versenytárselemzés
    • Reasons to believe
    • Benefitháló
    • Positioning statement
    • Brandhagyma
    • Benefit ladder
    • Pozicionálási mátrix
  • 📖STORYTELLING
    • A tökéletes pitch
    • Kiskacsából hattyú
    • Brand story
    • Öt T
    • Mutasd & mondd
  • ⭐ÉLMÉNYTERVEZÉS
    • Brandexperience
    • Experience ecosystem
    • Experience map
    • Experience blueprint
Powered by GitBook
  1. POZICIONÁLÁS

Reasons to believe

A logikai érvelés egyszerű szerkezeti felépítése: „állítás-állítás-konklúzió”. Pl.: Minden hal a vízben él (1. állítás). A tonhal egy hal (2. állítás). Tehát a tonhal vízben él (konklúzió).

PreviousVersenytárselemzésNextBenefitháló

Last updated 1 year ago

Was this helpful?

A pozicionálás során az ügyfél felé kommunikált előny a konklúzióra épül, amiket két, azt támogató állítás előz meg. Emiatt a „reasons to believe”, azaz hogy miért higgyenek nekünk az ügyfelek, soha nem a konklúzió, hanem az előtte való állítások. Ráadásul elég belőlük kettő is, nem kell bizonygatni.

Hogyan kell csinálni?

A brandinghez használható állítások 4 típusa:

  1. Folyamattámogatás: Vizsgáld meg, mitől működik a terméked, szolgáltatásod másképp. Nézd meg, mit teszel máshogy, mint a többiek a folyamataidon belül. Ha ez megvan, azt is listázd, hogy milyen hozzáadott értéket ad a terméked és a folyamatod.

  2. Termékerősségek: Van-e olyan összetevő, aminek a használata jobbá, különlegesebbé tesz? Van-e olyan folyamat vagy összetevő, ami miatt biztonságosabb a terméked, mint a többieké?

  3. Ajánlás: Kik azok a szakértők a területeden, akiknek számít a véleménye, kik tudnak téged hitelesen képviselni? Kik azok a korábbi ügyfelek, akiknek segített a termék, szolgáltatás és „bizonyítékként” szolgálhatnak?

  4. Viselkedési eredmények: Vannak-e klinikai, szakági teszteredmények? Gyűjts előtte-utána tanulmányokat.

    Ahogy az ügyfél felé kommunikált előnyök listáját szűkíted, ne felejtsd el az ő szemüvegén keresztül nézni az állításokat. Van-e olyan pont, ahol erősítésre szorul az állítás? Ha találsz ilyen pontot, használd a négy fenti típus közül a legjobban odaillőt!

Szeretnél elmélyülni a témában?

Tetszik a TOOLBOX, szívesen kézbe vennéd és használnád?

Rendeld meg most!

BRANDSTRATÉGIA KÖNYV + TOOLBOX

Ha szeretnéd folyamatosan a kezed ügyében tudni a TOOLBOX-ot, akkor rendeld meg még ma 12.00-ig és holnap (következő munkanapon) már nálad is lesz.

📌
Tovább a shopba
A TOOLBOX-ban található kártyák tartalma.