20 év múlva

Miért fontos a jövőkép meghatározása? Azért, hogy megtaláljuk a fókuszt, tudjuk, hova tartunk. A jövőkép a „Hova tart a brand?” kérdésre felel.

Elő a nagy álmokkal, most megtervezzük az utat és a lépéseket, amelyeken keresztül elérjük a kitűzött célt! Tartsd szem előtt, hogy a jövőkép elég inspiráló és bátor kell legyen, de nem lehet teljesen elérhetetlen sem, különben könnyen „lekapcsolódhatunk” róla.

Tipp: Olvass, hallgass szenvedélyes, vizionárius beszédeket, és próbáld megfigyelni a szerkezetüket, meghallani az erős érzelmi hatást kiváltó szavakat, kifejezéseket!

Hogyan kell csinálni?

  1. Rajzold fel az alábbi ábrát, és ismertesd az időtávokat (5-10-15-20 év).

  2. Gyűjtsétek össze, hogy mi jellemzi most a brandet.

    Hol tart most a brand? (Üzleti mutatók, üzlet mérete, piaci részesedés, ügyfélszerkezet stb.)

  3. Jegyezzétek fel, hogy 5 éven belül hol szeretnétek tartani, mit szeretnétek elérni.

    Természetesen nem tudtok mindent előre megjósolni, de a célok leírása a helyes irányba állítja a résztvevőket.

  4. Az 5 éves célok elérése után hol tart majd a brand 10 év múlva?

    Piaci részesedés mértéke, új termékek, szolgáltatások bevezetése, külföldi terjeszkedés stb.

    Tipp: Lehet, hogy ez a csapatnak ijesztő, de a legtöbben azért nem jutnak sehová, mert nincsenek tisztában vele, hogy merre haladnak. Dream big! - jegyezzetek fel minden ambiciózus célt!

  5. Milyen hatással lesz a brand az iparágra 15-20 év múlva?

    Növekedés mértéke, és ha minden jól megy, jöhetnek a nagy törekvések: te leszel az egész iparág számára a példa?

A TOOLBOX-ban található kártyák tartalma.

Szeretnél elmélyülni a témában?

Tetszik a TOOLBOX, szívesen kézbe vennéd és használnád?

Last updated

Was this helpful?