Brandstratégia TOOLBOX
Szerezd be a TOOLBOX-ot!
  • 🟡Toolbox. Brandstratégiához.
    • Mi az a TOOLBOX?
    • Az TOOLBOX összes kártyája
  • ❓KONTEXTUS
    • Brandaudit
    • Brandjéghegy
    • SWOT analízis
    • PESTLE-analízis
    • Brand architecture
  • 👁️ÜGY ÉS JÖVŐKÉP
    • Címlapstory
    • Az ügy & a jövőkép
    • Vitorlás
    • Brandnekrológ
    • 20 év múlva
    • Ikigai
    • Egy lépést vissza
  • 🚀KÜLDETÉS
    • Pillangó
    • Hős és főgonosz
    • Golden Circle
  • 💎ÉRTÉKEK
    • Kártyázzunk!
    • Mik az értékeid?
    • Szónoklat fordítása
    • Érték, elv viselkedés
  • 🎯CÉLKÖZÖNSÉG
    • A szörnyű ügyfél profilja
    • Célközönség-mátrix
    • A célközönség típusai
    • Empátia-térkép
  • 🎭BRANDSZEMÉLYISÉG
    • Koktélparti
    • Személyiségspektrum
    • Aaker-dimenziók
    • Vizuális asszociáció
    • Jungi archetípusok
  • 📌POZICIONÁLÁS
    • Trendelőrejelzés
    • Versenytárselemzés
    • Reasons to believe
    • Benefitháló
    • Positioning statement
    • Brandhagyma
    • Benefit ladder
    • Pozicionálási mátrix
  • 📖STORYTELLING
    • A tökéletes pitch
    • Kiskacsából hattyú
    • Brand story
    • Öt T
    • Mutasd & mondd
  • ⭐ÉLMÉNYTERVEZÉS
    • Brandexperience
    • Experience ecosystem
    • Experience map
    • Experience blueprint
Powered by GitBook
  1. KONTEXTUS

SWOT analízis

A SWOT-analízis holisztikus szemléletmódja segít, hogy ne vessz el a részletekben. Használd hosszú távú döntések meghozatala vagy új termék bevezetése előtt.

PreviousBrandjéghegyNextPESTLE-analízis

Last updated 1 year ago

Was this helpful?

A jó SWOT-analízisnek mindig határozott fókusza van (pontosan tudjuk, hogy mit vizsgálunk: A teljes brandet? Egy terméket?), és részlegeken átívelő csapat készíti el.

Hogyan kell csinálni?

  1. Rajzold fel a SWOT-táblát, maradj rendezett, ne siess, legyetek alaposak, de maradjatok reálisak!

  2. Gyűjtsétek össze a brand erősségeit: küldetés, önazonos-e a brand, területek, ahol kimagaslóan teljesít, brandelemek amikre rezonál a célközönség.

  3. Gyűjtsétek össze a brand gyengeségeit: brandstratégia hiánya, nem önazonos brandelemek, márkaígéretek, amiket nem vált valóra a brand, üzenetek, amelyek nem érik el a célcsoportot.

  4. Gyűjtsétek össze a lehetőségeket: niche, amit betölthet, ügy, trend, amire reagálhat a brand, a versenytársakénál jobb termék vagy szolgáltatás.

  5. Gyűjtsétek össze a veszélyeket: olyan események, trendek, amik negatív fényben tüntethetik fel a brandet, versenytárs, aki hitelteleníteni próbál.

  6. Ne tedd a fiókba! Emlékeztesd a résztvevőket, hogy érdemes később is foglalkozni az eredményekkel, priorizálni a témákat, egyértelmű teendőket meghatározni!

Tipp: A SWOT-analízis inkább a szűkebb környezetre fókuszál. Megvizsgálnád a tágabb környezetet is? Szuper, hogy alapos vagy! Segítségedre lehet a PESTLE-analízis kártya.

Szeretnél elmélyülni a témában?

Tetszik a TOOLBOX, szívesen kézbe vennéd és használnád?

Rendeld meg most!

BRANDSTRATÉGIA KÖNYV + TOOLBOX

Ha szeretnéd folyamatosan a kezed ügyében tudni a TOOLBOX-ot, akkor rendeld meg még ma 12.00-ig és holnap (következő munkanapon) már nálad is lesz.

❓
Tovább a shopba
A TOOLBOX-ban található kártyák tartalma.